Friday, September 3, 2010

nK raYer daH...

sedar x sedar, dh 25 ramdhan dh kiter pose... rs cpt jer ms berlalu.. esk saya dh nk blk dh.. so secara otomatiknyer trgendala seketika la blog saya.. sbb kt kg intrnet xder.. pas2 bz nk blk kg plk.. rayer melaka thn ni utk kali ketiga dlm hidup.. huhu.. mak.. mtk blk awl ckit eh kelantn.. sbb rmi kwn jmput dtg ke rumh.. maklum la, musim mengawan la katakn.. pas2 der photoshoot ry.. sesuai ngn gelaran baby face yg org bg ni.. tp kn.. reti ker mak saya nk buka blog saya n sekaligus th per yg saya ignkn? saya nk blk awl ke kltn semula.. dan klu reti pn, cmne nk bukak.. intrnt xder.. <----- saya suka merpek.. hehehe.. 10 mnt kemudian... adoi.. per nk tulis ni ha.. x igt dh.. aunty bwh rumh ni la.. cbuk kol.. srh g rmh dia.. ni saya br blk dr rmh dia ni.. igt nk bg duit raya brg 2, 3 rts.. rupanya nk bg kek pndan.. nsb bek leh wt mkn dlm kreta time drive esk.. hahaha.. smbg2.. kpada kwn2 serumah, nett, waiz, loh n colok... camat ari raya.. korg mmg best time pose.. plg best bla setiap org merasa brbuka sorg2 kt rmh.. hahaha.. n plg best bla brbuka rmi2 kt rmh.. tp len2 waktu.. hahaha.. n jgk kt bdk2 kls.. fikri, zul, fariq, syazwan, ewan, fiza, jah, zati, eva, zai, amira, bella, che, kiah, lia, j, ju, pija, liyana, jiha, zati dekan, umi, alya, asma.. korg bdk kls yg plg best, maaf klu der salh n clap.. saya bukn la sempurna.. also kt nur ashikin sufiza.. tenks a lot sbb slalu mskkn sahur utk saya.. sambal ayam awk mmg best.. saya jgk nk mtk awk maafkn saya.. saya slalu wt slh ngn awk.. slamat ari raya sumer.. kebaboom!! kebaboom!! bunyi mercun.. dan saya tgglkn korg ngn lagu raya nyanyian koir yg saya prnh involve dulu.. enjoy it...

sUaSaNa hAri rAyA

No comments:

Post a Comment